Header Ads

NFT’nizi Bybit’ten Nasıl Çekebilirsiniz?


NFT’nizi Bybit’ten Nasıl Çekebilirsiniz?

NFT’nizi Bybit'ten çekmenize yardımcı olacak adım adım kılavuzu aşağıda bulabilirsiniz.

Masaüstü Sürümünde

Adım 1: İmlecinizi NFT işlem sayfasının sağ üst köşesinde bulunan avatar simgesinin üstüne götürün. Ardından, NFT çekim sayfasına girmek için açılır menüdeki Çekim seçeneğine tıklayın.

Bunun yerine ilk önce açılır menüdeki avatar simgesine tıklayarak profil sayfanıza girebilir, ardından Çekim seçeneğini tercih ederek NFT çekim sayfasına yönlendirilmenizi sağlayabilirsiniz. 

Adım 2: Çekilebilir NFT’ler seçeneğine tıklayın. Çekmek istediğiniz NFT’yi seçmenizin ardından devam etmek için İleri seçeneğine tıklayabilirsiniz.

Bunun yerine profil sayfanızı ziyaret edebilir ve çekmek istediğiniz NFT’yi seçebilirsiniz.

Notlar:

Şu anda NFT çekme işlemi yalnızca Ethereum, BSC, Polygon, Tezos ve SOL ağları kullanılarak desteklenmektedir. Tüm NFT Çekme - Onaylı Sözleşme Adreslerini görüntülemek için Daha Fazla 'ya tıklayın.
 

—Açılmamış durumdaki Gizemli Kutular, çekim işlemleri kapsamında desteklenmeyen projeler ve desteklenmeyen ağlarda bulunan NFT’ler, çekilemeyen NFT’ler kategorisinde yer almaktadır. 

 

Adım 3: Çekimin yapılmasını istediğiniz adresinizi girin. Girilen çekim adresinin doğru ve Bybit’in NFT çekimleri ile uyumlu olduğundan lütfen emin olun. Aksi takdirde, varlıklarınız kaybolabilir. Devam etmek için Onayla’ya tıklayın.

 

Notlar:

— Şu anda NFT çekme işlemi yalnızca Ethereum, BSC, Polygon, Tezos ve SOL ağları kullanılarak desteklenmektedir. Tüm NFT Çekme - Onaylı Sözleşme Adreslerini görüntülemek için Daha Fazla 'ya tıklayın.

—Lütfen NFT para çekme ücretini aşağıdaki gibi not edin:

 

Blockchain

Para çekme ücreti

ETH

0.02 ETH

BSC

0.5 USDT

POLYGON

0.03 USDT

TEZOS

0.75 USDT

SOLANA

0.25 USDT

 

—Çekme ücreti Spot Hesabınızdan düşülecektir. Çekim yapmadan önce Spot Hesabınızda bulunan fonların yeterli olduğundan lütfen emin olun.

 

Adım 4: Çekim bilgilerini içeren bir açılır pencere görüntülenecektir. Çekim adresinin doğru olduğunu onaylamanızın ardından Onayla seçeneğine tıklayın. 

 

Adım 5: E-posta doğrulama kodunu almak için Doğrulama Kodu Gönder seçeneğine tıklayın. Çekim isteğini onaylamak için e-posta doğrulama kodunuzu ve Google Authenticator kodunuzu girin. 

 

 

Adım 6: Çekim isteğiniz başarıyla gönderilmiş olacak! Çekim işlemi yaklaşık 30 dakika içinde tamamlanacak olup nihai süre ağın durumuna bağlıdır. 

 

Adım 7: Çekim işleminizin durumunu görüntülemek için Durumu Görüntüle seçeneğine tıklayın.

 

Dilerseniz NFT çekim geçmişinizi görüntülemek için imlecinizi  sağ üst köşede bulunan avatar simgesine götürerek Geçmiş seçeneğine tıklayabilirsiniz. 




🔥BYBİT indirimli kayıt linki: 

https://www.bybit.com/register?affiliate_id=46046

No comments

Powered by Blogger.