Header Ads

​​​​​​​Bybit Birikim'e Nasıl Başlayacaksınız

 


Bybit Birikim'e Nasıl Başlayacaksınız
 

Bybit'te esnek ve sabit vadeli ürün satın almanıza yardımcı adım adım kılavuz aşağıda verilmiştir.

Masaüstü Sürümünde

Bybit Birikim sayfasına girmek için lütfen gezinti çubuğundaki Earn->Bybit Birikim'etıklayın.

 


 

 

Adım 2

a. İlk kez satın alıyorsanız Tüm Ürünler altında almak istediğiniz ürünü seçin.

 


 

 


b. Zaten satın almışsanız, daha fazla ürün stake etmek için sayfanın sol tarafındaki Şimdi Stake Et'e tıklayın.  

 


 


Adım 3: Tüm Ürünler altında mevcut ürünlere gözatın. Sonra da Şimdi Stake Et veya Seç –> Şimdi Stake Et'e tıklayarak stake etmek istediğiniz ürünü seçin.
 



Adım 4: Stake miktarınızı girin ve oluşturduğunuz emir detaylarını bir kez daha kontrol ederek Şimdi Stake Et'e tıklayın.


 


İpucu: Arama kutusuna veya  Varlığımla Eşleştir, Sadece Olanları Göster, Esnek Vade, Sabit Vade ve Tümü de dahil olmak üzere filtre ayarları yoluyla coin adını girerek ürünleri daha kolay bulabilirsiniz.

 

 

Tebrikler! Seçtiğiniz ürünü başarıyla satın aldınız.

Daha fazla varlık stake etmek için Ana Sayfaya Dön'e tıklayabilirsiniz. Emrinizi kontrol etmek için Emirlere Gözat'a tıklayarak Bybit Birikim sayfasına gidin.

Bybit Birikim Emirlerini nasıl göreceğiniz hakkında daha fazla bilgi için buraya  gidin

🔥BYBİT indirimli kayıt linki: 

https://www.bybit.com/register?affiliate_id=46046

No comments

Powered by Blogger.