Header Ads

Bybit’te Shark Fin Nasıl Kullanılır?

 



Bybit’te Shark Fin’i Kullanmaya Başlama
 

Bybit’teki ilk Shark Fin ürününüzü satın almanıza yardımcı olacak adım adım kılavuzu aşağıda bulabilirsiniz.
 

Masaüstü Sürümünde
 

1. Adım: Shark Fin ürünleri sayfasına girmek için lütfen gezinti çubuğundaki Earn –>  Shark Fin Ürünleri seçeneğine tıklayın.
 

image.png



2. Adım: Satın almak istediğiniz planı seçerek Hemen Katılın butonuna tıklayın.

 

image.png
 


3. Adım: Ürün bilgileri sayfasından Hemen Katılın butonuna tıklayın. Emrinizle ilgili ayrıntılı zaman çizelgesi için lütfen Katılım Kuralları bölümüne göz atın.

 

image.png



4. Adım: Yatırım yapmak istediğiniz miktarı girin ve Onayla seçeneğine tıklayın. Farklı senaryolar   kapsamında alabileceğiniz getiriler, emir sayfasının alt kısmında bilginize sunulmuştur. Onaylanmasının ardından emirlerin iptal edilemeyeceğini lütfen dikkate alın.

 

image.png

 

Sizin için bir ipucumuz var: Hesabınızdaki fonların yetersiz olması durumunda, başka bir hesaptan Earn hesabınıza varlık transfer etmek için Transfer butonuna tıklayabilirsiniz. Daha fazla bilgi için lütfen Bybit’te Varlık Transferi Nasıl Yapılır  başlıklı makalemize bakın.

 

Not: Katılım dönemi sırasında kayda değer dalgalanmaların olması durumunda, fiyat aralığı ile nihai getiriler geçerli piyasa koşullarına göre ayarlanabilir. Getiri sağlama başladıktan sonra fiyat aralığı ve nihai getiri sabitlenecektir.


5. Adım: Onayla’ya tıklayın.

 

image.png

 

Tebrikler! Satın alma işleminiz başarıyla tamamlandı. 

 

Shark Fin emirlerinizin ayrıntılarını kontrol etmek için Emri Görüntüle seçeneğine tıklayarak daha fazla bilgi alabilirsiniz.

 

Emir bilgileri sayfasında bulunan Etkin Emirler ile Tüm Emirler sekmelerine göz atabilirsiniz.

 

image.png

 

Etkin Emirler

Görüntüleyebileceğiniz ayrıntılar şu şekildedir:

  • Toplam Yatırım, Toplam Getiri ve Günlük Getiri

  • Ürün Adı, Yatırım Yapılan Varlık, Süre, Tahmini Getiri, Bitiş Tarihi ve Emir Kimliği

 

Tüm Emirler

Tüm emirleri görmek istiyorsanız, daha fazla emir ayrıntısı için lütfen Tüm Emirler seçeneğine tıklayın.

 

image.png


🔥BYBİT indirimli kayıt linki: 

https://www.bybit.com/register?affiliate_id=46046

 

No comments

Powered by Blogger.