Header Ads

Spot Grid İşlemlerinde Copy Trading Nasıl Yapılır?

 



Grid işlemler için Copy Trading özelliği ile uzman yatırımcılar tarafından oluşturulan grid botlarını kopyalayabilirsiniz. Deneyimli bir yatırımcıysanız, kendi grid işlem stratejilerinizi diğer yatırımcılarla da paylaşabilirsiniz.

 

 

Liderlik Tablosu (Spot Grid Bot) Hakkında

Grid Bot lider panosunda en iyi performans gösteren yatırımcıları takip ederek Grid alım-satım stratejilerini kopyalayabilirsiniz. Burada üç sıralama listesi mevcuttur:

  • Günlük Sıralama (Saatlik Güncelleme)
  • 7 Günlük Sıralama (Saatlik Güncelleme)
  • Arbitraj Sıralama (Saatlik Güncelleme)

 

Günlük ve 7 Günlük Sıralamalar: Bu iki sıralamanın altındaki Grid Botları, toplam yıllık yüzde oranına (toplam APR) göre sıralanır. Bu değer, grid kârlarına temel tokenden elde edilen kâr veya zarar eklenerek hesaplanır. Sıralamalarda, toplam APR performansına göre sırasıyla son 24 saat ve son 7 gün içinde en yüksek performansı sergileyen on(10) grid botu gösterilir.

 

Arbitraj Sıralamaları: Arbitraj Sıralamasına sahip Grid Botları, Grid kârının yıllık yüzde oranı olan Grid APR'sine göre sıralanır. Sıralamalar, son 24 saatteki Grid APR performansına dayalı olarak en iyi on performans gösteren grid botunu gösterir. Sıralamadaki grid botlarının toplam APR'si sıfırdan büyük olmalıdır.

 

Toplam APR’nin nasıl hesaplandığı ile ilgili daha fazla bilgi edinmek için lütfen Kâr/Zarar Hesaplamaları (Spot Grid Botu)  başlıklı makalemize bakın.

 

 

Copy Trading Emrinizi Oluşturun

 

Masaüstü Sürümünde

Adım 1: Bybit Alım-Satım Botları sayfasındaki Liderlik Tablosu altından Günlük Sıralama veya 7 Günlük Sıralama veya Arbitraj Sıralamaları seçeneğini seçin. 


1.png
 

 Adım 2: Takip etmek istediğiniz bir grid botunu seçin ve Kopyala butonuna tıklayın.


2.png
 

Adım 3: Yatırım yapmak istediğiniz tutarı girin ve Şimdi Oluştur butonuna tıklayın.


3.png
 

Adım 4: Emir bilgilerini iki kez kontrol edin ve Onayla butonuna tıklayın.

 
4(a).png
 

Copy Trading emriniz başarıyla oluşturulmuştur!

Onayla butonuna tıkladıktan sonra, aktif grid botlarınızı görüntülemeniz için otomatik olarak Botlarım sayfasına yönlendirileceksiniz.


4(b).png
 

Notlar
Aynı işlem stratejisi, pozisyona farklı giriş fiyatları nedeniyle aynı seviyede kâr getirmeyebilir.
Kopyaladığınız yatırımcıların emirlerde düzenleme yapmaları veya pozisyonlarını kapatmaları sizin Copy Trading pozisyonlarınızı etkilemez. Kopyalanan robotun işlem riskini sizin yönetmeniz gerekir.

 
 

Uygulamada

Adım 1: Bybit Alım-Satım Botları sayfasındaki Liderlik Tablosu altından Günlük Sıralama veya 7 Günlük Sıralama veya Arbitraj Sıralamaları seçeneğini seçin. 


1.png
 

 Adım 2: Takip etmek istediğiniz bir grid botunu seçin ve Kopyala butonuna tıklayın.


2.png
 

Adım 3: Yatırım yapmak istediğiniz tutarı girin ve Onayla butonuna tıklayın.


3.png
 

Adım 4: Emir bilgilerini iki kez kontrol edin ve Onayla butonuna tıklayın.

 
4(a).png
 

Copy trading emriniz başarıyla oluşturulmuştur!

Onayla butonuna tıkladıktan sonra, aktif grid botlarınızı görüntülemeniz için otomatik olarak Grid Botlarım sayfasına yönlendirileceksiniz.


4(b).png
 

Notlar
Aynı işlem stratejisi, pozisyona farklı giriş fiyatları nedeniyle aynı seviyede kâr getirmeyebilir.
Kopyaladığınız yatırımcıların emirlerde düzenleme yapmaları veya pozisyonlarını kapatmaları sizin Copy Trading pozisyonlarınızı etkilemez. Kopyalanan robotun işlem riskini sizin yönetmeniz gerekir.

 

 

Grid Botlarınızı Paylaşın

 

Masaüstü Sürümünde

Adım 1: Bybit Grid Botları kısmında bulunan Aktif Botlar seçeneğinin sağındaki Daha Fazla butonuna tıklayın. Bybit Alım-Satım Botu sayfasının sağ üst köşesindeki Botlarım altındaki Botlarımı Görüntüle'ye tıklayın.


1.png
 

Adım 2: Paylaşmak istediğiniz Grid Botunun sağındaki Detaylar butonuna tıklayın.


2.png
 

Adım 3

a. Copy Trading’e İzin Ver özelliğini etkinleştirin veya

b. Aşağıdaki adımları takip ederek grid stratejinizi Copy Trading URL’si yoluyla paylaşın:

  • Paylaş butonuna tıklayın
  • Copy Trading URL’nizi arkadaşlarınız ve/veya takipçileriniz ile paylaşmak için Kopyala butonuna tıklayın

 

Takipçileriniz, paylaştığınız URL’ye tıklayarak Bybit’teki grid işlemlerinizi kopyalayabilir.


3a.png

3b.png
 

Notlar
Copy Trading’e İzin Ver varsayılan moddur. Bu özelliği devre dışı bırakmak istiyorsanız özelliği kapatabilirsiniz.
— Sadece Copy Trading özelliğini destekleyen bir Grid Botunu paylaşabilirsiniz.

 
 

Uygulamada

Adım 1: Grid Botlarım sayfasına gitmek için Aktif Botlar sütunundaki Daha Fazla seçeneğine tıklayın.


1.png
 

Adım 2: Paylaşmak istediğiniz Grid Botu sütununun sağındaki Detaylar seçeneğine tıklayın.


2.png
 

Adım 3:

a. Copy Trading’e İzin Ver özelliğin etkinleştirin veya

B. Aşağıdaki adımları takip ederek grid stratejinizi bağlantı yoluyla paylaşın:

  • Paylaş butonuna tıklayın
  • Paylaşmak istediğiniz platformu seçin

 

Takipçileriniz, paylaştığınız bağlantıya tıklayarak Bybit’teki grid işlemlerinizi kopyalayabilir.


3.png
 

Takipçileriniz için bir ipucu: Bağlantıya tıkladığınızda bağlantı sizi otomatik olarak Bybit uygulamasına yönlendirmiyorsa, giriş yapmak için lütfen bağlantıyı bir internet tarayıcısında açın.

Notlar
Copy Trading’e İzin Ver varsayılan moddur. Bu özelliği devre dışı bırakmak istiyorsanız özelliği kapatabilirsiniz.
— Sadece Copy Trading özelliğini destekleyen bir Grid Botunu paylaşabilirsiniz.

🔥BYBİT indirimli kayıt linki: 

https://www.bybit.com/register?affiliate_id=46046

No comments

Powered by Blogger.