Header Ads

NFT’nizi Bybit’e Nasıl Yatırabilirsiniz?

 



NFT’nizi Bybit’e Nasıl Yatırabilirsiniz?

NFT’nizi Bybit'e yatırmanıza yardımcı olacak adım adım kılavuzu aşağıda bulabilirsiniz. 

Masaüstü Sürümünde

Adım 1: İmlecinizi NFT işlem sayfasının sağ üst köşesinde bulunan avatar simgesinin üstüne götürün. Ardından, NFT yatırma sayfasına girmek için açılır menüdeki Yatırma seçeneğine tıklayın.

Bunun yerine ilk önce açılır menüdeki avatar simgesine tıklayarak profil sayfanıza girebilir, ardından Yatırma seçeneğini tercih ederek NFT yatırma sayfasına yönlendirilmenizi sağlayabilirsiniz. 

 

 

Adım 2: Cüzdanınızın ait olduğu ağı seçin. Sonra da Bybit’e bağlamak istediğiniz cüzdanı seçin. Ardından İleri’ye tıklayın.
 

image.png
 

NOT:

—Şu anda, NFT yatırma yalnızca Ethereum, BSC, Polygon, Tezos ve SOL ağları kullanılarak desteklenmektedir. NFT yatırmak için desteklenmeyen bir ağ kullanmak, varlıkların kaybına neden olabilir. Tüm NFT Yatirma - Onaylı Sözleşme Adreslerini görüntülemek için Daha Fazla 'ya tıklayın.

—NFT yatırma adresi Spot cüzdan adresinizden farklı olduğundan lütfen Spot cüzdan adresinize NFT yatırmayın.

 

Adım 3: Yatırma işlemini başlatmadan önce Chrome tarayıcınıza MetaMask eklentisini yüklemeniz gerekeceğini lütfen aklınızda bulundurun. Cüzdanınızı daha önce bağlamadıysanız, MetaMask uzantısından gelen bir açılır pencere göreceksiniz. MetaMask cüzdanınıza giriş yapın ve Bybit NFT’ye bağlamak istediğiniz hesabı seçin. İmzala’ya tıklayın.

 

 

Adım 4: Cüzdanın bağlanmasının ardından yatırmak istediğiniz NFT projesini seçin. Yalnızca Bybit tarafından desteklenen NFT projelerinin yatırılabileceğini lütfen dikkate alın.
 

 

Adım 5: Yatırmak istediğiniz NFT’yi seçin. Yalnızca seçili proje kapsamında olup cüzdanınızda bulunan NFT’nin yatırılabileceğini hatırlatmak isteriz. Devam etmek için Onayla’ya tıklayın.
 

 

Adım 6: MetaMask’tan gelen bir açılır pencere göreceksiniz. Yatırma işleminizin gerçekleştirilmesinde kullanılacak gas ücretini dilediğiniz gibi belirledikten sonra Onayla’ya tıklayın.

 

Adım 7: Sürecin tamamlanmasının ardından yatırma isteği onayı aşağıdaki gibi gösterilecektir: 
 

 

Adım 8: Yatırma kayıtlarınızı görüntülemek için Durumu Görüntüle seçeneğine tıklayın. Yatırılan NFT’lerin Bybit NFT cüzdanınıza eklenebilmesi için 14 blok onayının gerekli olacağını lütfen aklınızda bulundurun. NFT’lerin cüzdanınıza fiili ulaşma süresi ağın işlem sırasındaki durumuna bağlıdır. 

 

 

Dilerseniz NFT yatırma geçmişinizi görüntülemek için imlecinizi  sağ üst köşede bulunan avatar simgesine götürerek Geçmiş seçeneğine tıklayabilirsiniz. 
 

🔥BYBİT indirimli kayıt linki: 

https://www.bybit.com/register?affiliate_id=46046

No comments

Powered by Blogger.