Header Ads

Bybit x ApeX: İşlem Yap-Kazan Etkinliğiyle BANA'ları Toplayın

 



Dünyanın kriptoya açılan kapısı ve Web3'e açılan kapınız olma misyonumuzun bir parçası olarak, merkeziyetsizliği nihai hedef olarak görüyor ve CeFi (merkezi finans) ile DeFi arasında köprü kurmayı amaçlıyoruz. İşte bu yüzden, Bybit Web3 platformumuza merkeziyetsiz ve non-custodial bir vadeli işlemler protokolü olan ApeX Pro'yu entegre ettiğimizi heyecanla duyuruyoruz!

ApeX Pro’da alım-satım yaparak, varlıklarınızı korumanızı ve artırmanızı sağlayacak açık ve şeffaf finansal araçlara erişim sağlayabileceksiniz. Hepsi bu kadarla sınırlı değil! Eksiksiz bir emir defterinin yanında yüksek alım-satım ödüllerine sahip, izne dayalı olmayan Vadeli DEX’in kapıları herkese açık, herkes erişebilir!

Daha fazla bilgi alın: Merkeziyetsiz Bir Gelecek: Bybit x ApeX Entegrasyonu

Alım-satım yolculuğunuzu daha da rahat hâle getirmek için ApeX Pro İşlem Yap-Kazan etkinliğine katılın. Bu etkinlik kapsamında, ApeX Pro'nun ödül tokeni olan $BANA cinsinden haftalık ödüller kazanabilirsiniz! Evet, yanlış duymadınız; ödülle geçecek tam 52 hafta sizi bekliyor.

Bunun için aslında sadece alım-satım yapmanız yeterli! Ancak elbette işlem hacminiz ne kadar yüksek olursa kazanacağınız $BANA ödülleri* de o kadar çok olacak. Ödüllerin nasıl hesaplandığını buradan öğrenebilirsiniz.

Bir sonraki adım, $BANA tokenlerinizi maksimum düzeye çıkarmak; işte bunu yapabilmenizin üç (3) kolay yolu:

1. Takas Edin: $BANA tokenleri bu 52 hafta boyunca herhangi bir zamanda $BANA-USDC havuzu üzerinden USDC ile takas edilebilir.

2. Likidite Ekleyin: LP (Likidite Sağlayıcı) tokenleri elde etmek için $BANA tokenlerinizi $BANA-USDC havuzuna ekleyin. Her bir dönem boyunca hesapta tutulan LP tokenleri, yatırımcıların Ortalama LP Tokeni Varlığına eklenecektir. Ortalama LP Tokeni Varlığı, her dönemin sonunda yatırımcıya dağıtılacak toplam $BANA miktarını belirleyen faktörlerden biridir. Yatırımcılar ne kadar çok LP tokeni tutarsa $BANA cinsinden kazanabilecekleri birikmiş toplam ödülleri de o kadar çok olur.

3. HODL Edin, Geri Alın: $BANA tokenlerini uzun süreli olarak hesaplarında tutan yatırımcılar, belirlenmiş 52 haftanın sonunda İşlem Yap-Kazan etkinliği dönemi tamamen dolduktan sonra, tuttukları süreyle orantılı olarak $BANA tokenlerini kullanarak $APEX yönetişim tokenlerini geri almak için $BANA tokenlerini kullanabilirler. Ne kadar çok $BANA yakılırsa geri alım oranı da o kadar yüksek olur.

BANA çılgınlığına hazır mısınız?

*Not: Tek bir dönem içinde kazanılan $BANA ödülleri çeşitli faktörlere bağlıdır. Bu faktörlere; tek bir dönem içindeki ücretlerin, açık pozisyonların ve $BANA-USDC LP tokeni bakiyesinin Cobb-Douglas fonksiyonu kullanılarak hesaplanan bir kombinasyonu dahildir.

🔥BYBİT indirimli kayıt linki: 

https://www.bybit.com/register?affiliate_id=46046

No comments

Powered by Blogger.