Header Ads

Bybit'te TRY Nasıl Yatırılır?

 


Bybit hesabınıza TRY yatırmanıza yardımcı olacak adım adım kılavuzu aşağıda bulabilirsiniz.

 

Masaüstü Sürümünde

1. Adım: İtibari Para Yatırma sayfasına gitmek için gezinti çubuğunun sol üst köşesinde bulunan Kripto Satın Al –> İtibari Para Yatırma seçeneğine tıklayın. 
 

 

2. Adım: Emrinizi vermek için aşağıdaki adımları izleyin:

  1. İtibari para birimini seçin: TRY
  2. Yatırılacak tutarı girin
  3. Ödeme yönteminizi seçin: Banka Transferi (VakıfBank)
  4. Devam butonuna tıklayın
 

 

Adım 3: Ödeme Bilgileri bölümüne aşağıdaki bilgileri girin:

  1. Ad ve Soyadı
  2. Doğum Tarihi
  3. TC Kimlik Numarası
 

Ardından Öde butonuna tıklayın.

 

image.png

 

4. Adım: Bilgilerinizi dikkatlice kontrol ettikten sonra devam etmek için lütfen Onayla butonuna tıklayın.
 

image.png

 

5. Adım: Bybit'in Hizmet Koşulları'nı ve Gizlilik Politikası'nı okudum ve kabul ediyorum seçeneğini işaretleyin. Ardından Devam butona tıklayın.
 

6. Adım: Banka Transferi yoluyla TRY yatırabilirsiniz. Banka hesabınıza giriş yapın ve yatırmak istediğiniz TRY tutarını transfer sayfasında gösterilen banka hesabına transfer edin. Banka transferi isteğinde belirtilen adla Bybit hesabınızdaki adın eşleşmesi gerektiğini lütfen unutmayın. 

Yatırma işleminiz bir (1) iş günü içinde Fonlama Hesabınıza yatırılacaktır.


image.png

 

Lütfen bankanızın ödeme emrinizi işleme almasını bekleyin. Emir durumunu kontrol etmek için Emri Kontrol Et seçeneğine tıklayın. Başarıyla yatırılan varlıkları görüntülemek için Varlıkları Kontrol Et butonuna tıklayabilirsiniz.

Transferi tamamladıysanız ancak belirtilen para yatırma süresi içinde varlıklarınızı almadıysanız,
buraya tıklayarak bize bir yardım talebi gönderebilirsiniz. Dosya numaranızı içeren bir otomasyon e-postası alacaksınız ve müşteri desteğimiz 1-3 iş günü içinde sizinle iletişime geçecektir.

🔥BYBİT indirimli kayıt linki: 

https://www.bybit.com/register?affiliate_id=46046

No comments

Powered by Blogger.