Header Ads

Bybit’te QR Kodunu Kullanarak Hesabınıza Giriş Yapma

Bybit’te QR Kodunu Kullanarak Hesabınıza Giriş Yapma

 

Bybit Uygulamasını kullanarak bilgisayarınızdan Bybit hesabınıza kolayca giriş yapmanıza yardımcı olacak adım adım kılavuzu burada bulabilirsiniz.

 

Adım 1:  Bybit’in İnternet sitesindeki giriş sayfasına giderek sağ üst köşede bulunan sarı renkli, interaktif QR koduna tıklayın.

 

 

 

Adım 2: Bybit uygulamasını açın ve sağ üst köşede bulunan QR kodu tarayıcısı simgesine dokunun. Lütfen Bybit uygulamasına giriş yaptığınızdan emin olun.

  

Adım 3: Bybit uygulamasını kullanarak QR kodunu tarayın. Ardından, Giriş Yapın butonuna tıklayın.

 

Tebrikler! Başarılı bir şekilde giriş yaptınız. 


🔥BYBİT indirimli kayıt linki: 

https://www.bybit.com/register?affiliate_id=46046

No comments

Powered by Blogger.