Header Ads

Bybit'de Parolanızı nasıl sıfırlarsınız?

 

Not: 

Çekim işlemlerinin, giriş parolanızı değiştirdikten sonra 24 saat boyunca yasaklandığını lütfen aklınızda bulundurun

Adım 1: ‘Parolamı Unuttum’ seçeneğine tıklayın

Adım 2: Hesabınızın kayıtlı e-posta adresini veya cep telefonu numarasını girin ve ‘İleri’yi tıklayın


                                       GSA7.2.png

Adım 3: Tercih ettiğiniz yeni parolayı girin. Ardından, sırasıyla e-posta adresinize 

veya cep telefonu numaranıza gönderilen e-posta doğrulama kodunu girin. ‘Onayla’ya tıklayın

 

                                      

Parolanızı başarıyla sıfırladınız.



 

Uygulamayı kullanarak parola sıfırlama

Adım 1: Bybit uygulamasını açın. Sağ alt köşeden ‘Varlıklar’ öğesini seçin.

Adım 2: ‘Giriş yap’ butonuna dokunun

Adım 3:  

Daha önce e-posta adresinizi kullanarak hesap açtıysanız lütfen ‘Parolamı Unuttum’u seçin ve e-posta adresinizi girin. Ardından, işleme devam etmek için ‘Parolayı Sıfırla’ya dokunun. 

Daha önce cep telefonu numaranızı kullanarak hesap açtıysanız ‘Parolamı Unuttum’a dokunmadan önce lütfen ‘Telefon numarası ile giriş yap’a dokunun. Ülke kodunuzu seçin ve telefon numaranızı girin. Devam etmek için ‘Parolayı Sıfırla’ya dokunun.

Adım 4: Sırasıyla e-posta adresinize veya cep telefonu numaranıza gönderilen e-posta/SMS doğrulama kodunu girin. Uygulama sizi otomatik olarak sonraki sayfaya yönlendirecektir.

Adım 5: Giriş yaparken kullanmak istediğiniz yeni parolanızı yazın ve ‘Parolayı Sıfırla’ya dokunun

Parolanızı başarıyla sıfırladınız.

🔥BYBİT indirimli kayıt linki: 

https://www.bybit.com/register?affiliate_id=46046

No comments

Powered by Blogger.