Header Ads

Bybit, Vadeli İşlemlerde İlk Alım-Satım İşleminizi Gerçekleştirin, 10.000 USDT'lik Ödül Havuzundan Payınızı Kapın!

 


Platformumuzdaki daha ileri düzey alım-satım ürünlerini denemeyi mi düşünüyorsunuz? O hâlde bunu yapmanız için daha iyi bir zaman olamaz!

28 Kasım 2022 saat 13.00 (TSİ) ile 18 Aralık 2022 saat 13.00 (TSİ) arasında Vadeli İşlemler platformumuzdaki ilk alım-satım işleminizi gerçekleştirdiğinizde 10.000 USDT değerindeki ödül havuzundan pay kazanacaksınız!

Koşullar:

  1. Bybit’in Spot İşlemler platformunda daha önce en az bir alım-satım işlemi gerçekleştirmiş olmanız gerekiyor
  2. Vadeli İşlemler Sözleşmelerimizden herhangi birinde alım-satım yapın

Hepsi bu kadar! Karşılanması gereken minimum işlem hacmi yok.

Acele edin, ödülü kaçırmayın!

Vadeli İşlemlerde alım-satım yapmaya başlama:

Hüküm ve Koşullar

1. Etkinliğe yalnızca, daha önce Spot’ta alım-satım işlemi gerçekleştirmiş ancak Vadeli İşlemler Sözleşmelerinden hiçbirinde alım-satım işlemi gerçekleştirmemiş kullanıcılar katılabilir.

2. Ödül havuzu tüm katılımcılar arasında eşit şekilde paylaştırılacaktır.

3. Alt hesaplar, PRO seviyesindeki kullanıcılar ve piyasa yapıcılar bu etkinliğe katılamaz.

4. Kazanılan ödüller, etkinliğin bitiş tarihinden sonraki 30 gün içinde doğrudan katılımcıların Spot Hesaplarına aktarılacaktır.

5. Bybit, etkinlik süresince ekstra ödül/trade ödülü elde etmek amacıyla toplu hesap kaydı açma, zincir fonlarını yeniden kullanma ve yasalara aykırı, sahtekârlık içeren veya zarar verici amaçlar güden diğer her türlü eylem dâhil olmak üzere dürüst olmayan ya da kötüye kullanım içeren eylemlerde bulunan katılımcıları diskalifiye etme hakkını saklı tutar.

6. Bybit, kullanıcıları önceden bilgilendirmeksizin bu etkinliğin hüküm ve koşullarını değiştirme hakkını saklı tutar.

7. Bybit, bu etkinliğin hüküm ve koşullarını nihai olarak yorumlama hakkını saklı tutar. Herhangi bir sorunuz olması hâlinde lütfen Müşteri Hizmetleri ekibimizle iletişime geçin.

🔥BYBİT indirimli kayıt linki: 

https://www.bybit.com/register?affiliate_id=46046

No comments

Powered by Blogger.