Header Ads

Bybit, SMS doğrulama kodu akıllı telefonuma gelmedi. Bu durumda ne yapabilirim?

 



Adım 1: SMS gelen kutunuzu temizleyin. SMS gelen kutusunun dolu olması diğer SMS mesajlarının alınamamasına neden olacaktır.

 

Adım 2: Telefonunuzu yeniden başlatın ve şebeke sinyalinizin kabul edilebilir ve güvenilir kalitede olduğundan emin olun. Şebeke sinyal kalitesinin kötü olması SMS mesajlarının alınamamasına neden olabilir.


Adım 3: Akıllı telefonunuzdaki güvenlik programının/uygulamasının bu tür mesajları, arka planda çalışarak siz farkında olmadan engelleyip engellemediğini kontrol edin. Yatırımcılar, çekim isteği gönderirken bu tür programları/uygulamaları geçici olarak devre dışı bırakmak isteyebilir.


Adım 4: Mobil operatörünüzle iletişime geçerek tarifenizin, yeni SMS alma sorununa yol açacak şekilde durdurulma/askıya alınma/engellenme durumu ile karşı karşıya olup olmadığını kontrol edin.


Adım 5: SIM kartınızı başka bir yuvaya takın (akıllı telefonunuz çift SIM’i destekliyorsa) veya SIM kartınızı başka bir akıllı telefona takarak yeniden deneyin.


Adım 6: UID’nizi belirtip support@bybit.com adresine bir e-posta gönderin. 


🔥BYBİT indirimli kayıt linki: 

https://www.bybit.com/register?affiliate_id=46046

No comments

Powered by Blogger.